مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 15:472022-03-28اجتماعي

میزبانی شایسته خراسان رضوی از زائران نوروزی


نایب رییس جامعه حرفه ای هتلداران ایران گفت: خراسان رضوی امسال از مسافران و زائران میزبانی شایسته ای به عمل آورده و خدمت رسانی مطلوبی از آن ها داشته است.

- شهرام شیروانی اظهار کرد: پس از حدود 2 سال که از پاندمی کرونا می گذرد اکنون شرایط کرونا فروکش کرده و هتلداری کشور که از پاندمی ویروس کرونا آسیب شدیدی دیده، دوباره در حال جان گرفتن است.

وی با اشاره به اثراث پاندمی کرونا بر هتلداری ایران عنوان کرد: در شهرهایی مانند مشهد که هتلداری وابسته به حضور مردم و به ویژه زائران بوده، با بسته شدن حرم مطهر رضوی که مهمترین عامل حضور مردم در این شهر است، تعداد زیادی از مراکز اقامتی در این شهر نیز تعطیل شد.

نایب رییس جامعه حرفه ای هتلداران ایران تصریح کرد: تعداد زیادی از هتل های مشهد در دوره 2ساله پاندمی کرونا تعطیل شد و بخشی از آن ها در مسیر بازسازی قرار گرفت و اکنون دوباره با رونق گرفتن سفر به چرخه خدمت رسانی به زائران بازگشته اند.

شیروانی افزود: امیدواریم با عادی شدن وضعیت، شاهد فعالیت مجدد تمامی هتلداران و بهره برداران خسارت دیده از کرونا باشیم.

وی با بیان اینکه در سفرهای نوروزی، مشهد یکی از شهرهایی است که سفر از این شهر آغاز می شود و بسیاری از مردم ایران سال نو را در مشهد آغاز می کنند، اظهار کرد: با وجود اینکه ظرفیت های اقامتی و هتل های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی شایسته خراسان رضوی از زائران نوروزی

میزبانی شایسته خراسان رضوی از زائران نوروزی