مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 13:472022-03-28اقتصادي

تولید محصولات ارگانیک در دستور کار قرار بگیرد


استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه باید تولید محصولات ارگانیک در دستور کار قرار بگیرد، گفت: دنیا در حال حرکت به سمت کشاورزی ارگانیک است، - باید میزان مصرف کودهای کشاورزی شیمیایی به حداقل برسد.

غلامعلی حیدری هشتم فروردین ماه در حاشیه بازدید سرزده از سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه یکی از بسترهای تحقق شعار سال در زمینه تولید و اشتغال سازمان جهادکشاورزی است، اظهار کرد: این سازمان در ایام پایانی سال تمام توان خود را در زمینه تامین و توزیع کالاهای اساسی مردم به کار گرفت تا مردم هیچ گونه نگرانی در این خصوص نداشته باشند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: باید از ابتدای سال برنامه ریزی لازم برای تحقق شعار سال در دستگاه های مختلف صورت بگیرد، سازمان جهادکشاورزی باید در تحقق این شعار نقش آفرین باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه اکنون شیوه جنگ دشمنان از جنگ نظامی به جنگ اقتصادی تغییر کرده است، گفت: برخی از فارغ التحصیلان دانشگاهی بحث رقابت اقتصادی را مطرح می کنند، در حالیکه اکنون در جنگ اقتصادی قرار داریم، تحریم یکی از اقدامات دشمن در این جنگ برای ضربه زدن به کشور است، خودکفایی در تولید می تواند این تحریم ها را بی اثر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید محصولات ارگانیک در دستور کار قرار بگیرد

تولید محصولات ارگانیک در دستور کار قرار بگیرد