مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 13:472022-03-28حوادث

انهدام باند توزیع روغن خوراکی تقلبی در فردیس


با تلاش ماموران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات انتظامی البرز، یک کارگاه تولید روغن های خوراکی تقلبی در شهر فردیس کشف و در بازرسی از آنجا حدود یک تن روغن تقلبی، - ایسنا/البرز با تلاش ماموران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات انتظامی البرز، یک کارگاه تولید روغن های خوراکی تقلبی در شهر فردیس کشف و در بازرسی از آنجا حدود یک تن روغن تقلبی، مقداری مواد مخدر و بیش از 5 هزار عدد قرص غیرمجاز کشف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ محمد معظمی گودرزی جانشین فرمانده انتظامی البرز بیان کرد: ماموران سازمان اطلاعات در فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک باند توزیع روغن خوراکی تقلبی در سطح این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: پس از چندین شبانه روز اقدام اطلاعاتی در نهایت دو نفر از عاملان اصلی این اقدام غیرقانونی شناسایی و با تحت تعقیب قرار گرفتن از سوی ماموران، در نهایت کارگاه آنها در شهر فردیس مورد شناسایی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: در ادامه پس از تکمیل اطلاعات، ماموران در یک فرصت مناسب وارد عمل شده و هر دو متهم را در حال بسته بندی روغن های غیربهداشتی با لیبل های تقلبی دستگیر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند توزیع روغن خوراکی تقلبی در فردیس

انهدام باند توزیع روغن خوراکی تقلبی در فردیس