مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 12:422022-03-28سياسي

مجوز ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب تا پایان خرداد تمدید شد


با توجه به نزدیک بودن زمان ثبت نام ناشران داخلی و ناشران خارجی در سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، مجوز ناشران تا پایان خردادماه 1401 اعتبار دارد.

- ، دومین جلسه شورای برنامه ریزی سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در سال جاری (یک شنبه هفتم فروردین ماه 1401) با حضور اعضای این شورا برگزار و درباره مهمترین برنامه ها و فعالیت های کمیته های این دوره از نمایشگاه بحث و تبادل نظر شد.

در دومین جلسه اعضای شورای برنامه ریزی دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران مقرر شد با توجه به نزدیک بودن زمان ثبت نام ناشران داخلی و ناشران خارجی، مجوز آن دسته از ناشرانی که تا پایان سال 1400 تمدید شده بود یا مهلت اعتبار مجوز آنها قبل از زمان برگزاری این دوره از نمایشگاه به پایان می رسید تا سی ویکم خردادماه 1401 اعتبار داشته و نیاز به تمدید مجوز نیست.

این موضوع به صورت ویژه در سامانه ثبت نام ناشران در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران لحاظ می شود.

همچنین در این جلسه مقرر شد کمیته اجرایی سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران جلسه های مرتبط با دستگاه ها و سازمان های همکار را برگزار و نتیجه این جلسه ها را اعلام کند؛ نمایندگان ستاد در کمیته های مرتبط با موضوع نمایشگاه در دستگاه های دیگر حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب تا پایان خرداد تمدید شد

مجوز ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب تا پایان خرداد تمدید شد