مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 11:172022-03-28سياسي

اقامه نماز جماعت، روز طبیعت در بیش از 120 بوستان پایتخت


رییس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران گفت: امسال همزمان با روز طبیعت و با رعایت دستور العمل های بهداشتی ، مراسم سخنرانی و اقامه فریضه ظهر و عصر به صورت جماعت در فضای باز بیش از 120 بوستان اصلی تهران برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام جواد صادق زاده دبیر شورای عالی نماز و امر به معروف شهرداری تهران ضمن اعلام مطلب فوق افزود: با برنامه ریزی های انجام گرفته و همکاری سازمان بوستان ها در قبل و حین ایام نوروز، این برنامه در بوستان های اصلی شهر تهران و حومه ، با عنایت به باز بودن آنها طبق تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برپا خواهد شد.

مشاور شهردار تهران با اشاره به استقبال گسترده شهروندان در سال های گذشته از اجرای این طرح گفت: در این راستا طی هماهنگی های انجام گرفته با سازمان بوستان ها و فضای سبز و شهرداری های مناطق 22گانه شهری، فضاهای مناسب تری برای اقامه فریضه نماز جماعت در نظر گرفته شده است؛ بطوریکه با توجه به توصیه های بهداشتی و در صورت مساعد بودن هوا ، اقامه نماز در فضای باز بوستان ها انجام خواهد گرفت.

رییس مرکز فعالیت های دینی ادامه داد : ائمه جماعات اعزامی به بوستانهای شهر از یک ساعت قبل از اذان ظهر پاسخگوی سؤالات شرعی شهروندان عزیز خواهند بود و پس از اقامه نماز جماعت نیز در راب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقامه نماز جماعت، روز طبیعت در بیش از 120 بوستان پایتخت

اقامه نماز جماعت، روز طبیعت در بیش از 120 بوستان پایتخت