مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 10:472022-03-28سياسي

دستگاه های اجرایی موظف به پشتیبانی از گروه های جهادی هستند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: دستگاه های اجرایی استان موظف به پشتیبانی از گروه های جهادی هستند و باید امکانات لازم را برای فعالیت آنان فراهم کنند.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: دستگاه های اجرایی استان موظف به پشتیبانی از گروه های جهادی هستند و باید امکانات لازم را برای فعالیت آنان فراهم کنند.

سید محمدرضا طالبی یکشنبه شب 7 فروردین در جمع جهادگران گروه جهادی شهید محسن وزوایی مستقر در شهرستان مرزی نهبندان با تشکر از اقدامات جهادگران بسیجی که ایام استراحت خود را وقف خدمت به محرومان می کنند، افزود: قبل از ورود جهادگران به استان جلسه ای با دستگاه های متولی استان داشته ایم و مدیران موظف به پشتیبانی از گروه های جهادی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: برای مرمت قنوات و احداث کانال کشاورزی در روستاهای منطقه در سال جاری می شود تامین اعتبار کرد تا مشکل مردم رفع شود.

طالبی با بیان اینکه جهادگران با حضور در منطقه مشکلات مردم روستاهای را به خوبی احصا کردند و پیشنهادات کارشناسی هم برای رفع آن توسط خودشان ارائه شده است، اضافه کرد: در حال حاضر 500 روستای خراسان جنوبی با تانکر آبرسانی می شود و مردم مشکل کم آبی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی موظف به پشتیبانی از گروه های جهادی هستند

دستگاه های اجرایی موظف به پشتیبانی از گروه های جهادی هستند