مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 09:472022-03-28اقتصادي

شهروندان مراقب کلاهبرداری با عنوان برنده شدن جایزه ویژه نوروز باشند


شهروندان به هیچ وجه فریب آگهی هایی با عنوان برنده شدن جایزه ویژه نوروز را نخورند و در صورت مواجه با هرگونه موارد مشکوک، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احسان بهمنی صبح امروز اظهار داشت: با توجه سال نو و ایام نوروز، افراد سودجو و کلاهبرداران با ترفندهای مختلف و با سوءاستفاده از اعتماد کاربران و فریب دادن آنان، به دنبال کلاهبردای از شهروندان هستند.

وی افزود: کلاهبرداران، بیشتر کاربران را با عنوان هایی مانند شما برنده قرعه کشی ویژه عید نوروز و یا برنده مبلغی پول، خودرو، سکه، تخفیفات ویژه نوروز، لوازم خانگی در مسابقه شده اید، فریب می دهند و نظر آنان را جلب می کنند.

رییس پلیس فتا هرمزگان بیان داشت: بدین ترتیب کلاهبرداران با استفاده از عناوین برنده شدن مختص شب های عید و هدایت نمودن قربانیان به درگاه های جعلی یا دستگاه های خود پرداز جهت واریز هزینه پستی و.

حساب بانکی قربانیان را خالی می کنند.

این مسئول انتظامی به همه کاربران فضای مجازی توصیه کرد: شهروندان به هیچ وجه نباید فریب این گونه تماس ها و یا پیامک هایی با عناوین مذکور را بخورند و باید نسبت به این گونه موارد بی اعتنا باشند و یا قبل از هرگونه اقدام، صحت موضوع را از منابع و مراکز رسمی پیگیر باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان مراقب کلاهبرداری با عنوان برنده شدن جایزه ویژه نوروز باشند

شهروندان مراقب کلاهبرداری با عنوان برنده شدن جایزه ویژه نوروز باشند