مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 09:022022-03-28اقتصادي

حدود 7 میلیون ریال جریمه روزانه بکارگیری اتباع غیرمجاز در سال 1401


سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از تعیین میزان جریمه بکارگماردن اتباع خارجی غیرمجاز در سال 1401 خبر داد.

- سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان خبر داد؛ حدود 7 میلیون ریال جریمه روزانه بکارگیری اتباع غیرمجاز در سال 1401 ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از تعیین میزان جریمه بکارگماردن اتباع خارجی غیرمجاز در سال 1401 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ حامد آرامش در تشریح این خبر اظهار داشت: بر اساس بند ج ماده 11 قانون تنظیم بخشی از درآمدهای دولت، هر کارفرمایی که از نیروی کار خارجی غیرمجاز استفاده و یا در مشاغلی به جز شغل تعیین شده در پروانه کار اقدام کند، به 5 برابر حداقل دستمزد برای هر روز اشتغال جریمه می شود.

وی افزود: با توجه به مصوبه شورای عالی کار که حداقل دستمزد روزانه امسال را 1,393,250 ریال (یک میلیون و سیصد و نود و سه هزار و دویست و پنجاه ریال) تعیین کرده است، مبلغ جریمه بابت هر روز اشتغال غیر مجاز اتباع خارجی به میزان پنج برابر حداقل دستمزد روزانه یعنی معادل 6,966,250 خواهد بود.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تاکید کرد: این میزان جریمه در صورت تکرار تخلف، دو برابر خواهد شد و همچنین در صورت استنکاف از پرداخت این ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 7 میلیون ریال جریمه روزانه بکارگیری اتباع غیرمجاز در سال 1401

حدود 7 میلیون ریال جریمه روزانه بکارگیری اتباع غیرمجاز در سال 1401