مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 16:572022-03-27اجتماعي

پلیس راه ناجا: ترافیک در جاده هراز سنگین است


رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز ،حرکات نمایشی و با رعایت فاصله اصولی با خودروی جلویی سفری ایمن داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از سرپرست پلیس راه ناجا اعلام کرد: در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده مشا، حد فاصل پلور تا گزنک و سه راهی چلاو تا تونل شماره یک شاهد ترافیک سنگین هستیم.

سرهنگ سیاوش محبی روز یکشنبه در هفتمین روز از تعطیلات نوروزی در خصوص وضعیت ترافیکی جاده ها به خبرنگار ایرنا گفت: در قسمت های بایجان و گزنک محدوده جاده هراز نیزشاهد ترافیک سنگین هستیم.

وی با اشاره به وضعیت ترافیک جاده کوهستانی منتهی به استانهای شمالی ، اظهار داشت: در جاده فیروزکوه تردد خودروها روان و بدون هیچ گره ترافیکی است و رانندگان می توانند از این مسیر برای تردد بدون ترافیک استفاده کنند.

سرپرست پلیس راه ناجا ادامه داد: در محور چالوس مسیر جنوب به شمال و حد فاصل دو راهی شهرستانک تا نسا، پل زنگوله تا سیاه بیشه، و مکارود تا مجلار و مسیر شمال به جنوب حد فاصل مرزن آباد تا مجلار و گچسر تا نسا ترافیک سنگین است.

محبی افزود: در آزاد راه قزوین رشت محدوده عوارضی قزوین و حد فاصل منجیل تا رودبار در مسیر رشت قزوین محدوده شهر رودبار نیز حجم ترافیک سنگین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس راه ناجا: ترافیک در جاده هراز سنگین است

پلیس راه ناجا: ترافیک در جاده هراز سنگین است