مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 13:222022-03-27اقتصادي

افزایش قیمت گندم؛ سرآغازی برای تحول در اقتصاد کشاورزی کشور


عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه ویژه به کشاورزان با افزایش قیمت گندم با توجه به تحریم های اقتصادی، سرآغازی برای تحول در اقتصاد کشاورزی کشور محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، منصورعلی زارعی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با تصویب شورای قیمت گذاری و تایید این مصوبه در نشست اخیر هیات دولت، قیمت خرید تضمینی گندم از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم 105هزار ریال تعیین شد و مبلغ 10 هزار ریال به عنوان جایزه تحویل گندم به دولت به ازای هر کیلوگرم؛ به مبلغ یادشده اضافه خواهد شد؛ پیش از این نرخ خرید تضمینی گندم 75 هزار ریال به ازای هر کیلوگرم برای سال زراعی جاری تعیین شده بود.

وی با بیان اینکه نگاه ویژه به کشاورزان با افزایش قیمت گندم با توجه به تحریم های اقتصادی، سرآغازی برای تحول در اقتصاد کشاورزی کشور محسوب می شود، افزود:  قیمت اعلام شده برای خرید تضمینی گندم می تواند سطح کشت محصول گندم  را در مناطق مختلف برای سال زراعی آینده افزایش دهد و این امنیت تولید موجب می شود تا در تامین امنیت غذایی دغدغه ای وجود نداشته باشد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: افزایش قیمت تمام شده با برآوردهای قیمت های افزایش یافته نهاده های کشاورزی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت گندم؛ سرآغازی برای تحول در اقتصاد کشاورزی کشور

افزایش قیمت گندم؛ سرآغازی برای تحول در اقتصاد کشاورزی کشور