مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 11:022022-03-27دانش

خوابگاه ها و سلف سرویس دانشگاه اصفهان آماده حضور مجدد دانشجویان هستند


رضا علی نوروزی، معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو با بیان اینکه دانشگاه اصفهان برای حضوری شدن دوباره کلاس ها آمادگی دارد، - معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان گفت: معاونت دانشجویی چه در نیمسال گذشته و چه در نیمسال حاضر آمادگی خود را برای ارائه خدمات به دانشجویان با بازتعریف امکانات و ظرفیت های موجود اعلام کرده است.

رضا علی نوروزی، معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو با بیان اینکه دانشگاه اصفهان برای حضوری شدن دوباره کلاس ها آمادگی دارد، گفت: تصمیم گیری در این زمینه به شرایط بهداشتی بستگی دارد و تصمیم درباره آن عموما در حوزه معاونت آموزشی تعریف می شود.

علی نوروزی گفت: معاونت دانشجویی چه در نیمسال گذشته و چه در نیمسال حاضر آمادگی خود را برای ارائه خدمات به دانشجویان با بازتعریف امکانات و ظرفیت های موجود اعلام کرده است.

معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان بیان کرد: خدمات رفاهی مانند خوابگاه ها، سلف سرویس و سرویس های دانشگاه آماده هستند تا به دانشجویان خدمت رسانی کنند.

دانشگاه اصفهان در حال حاضر بیش از 16 هزار دانشجو دارد که در قالب 14 دانشکده، 55 گروه آموزشی و 396 رشته تحصیلی مشغول تحصیل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوابگاه ها و سلف سرویس دانشگاه اصفهان آماده حضور مجدد دانشجویان هستند

خوابگاه ها و سلف سرویس دانشگاه اصفهان آماده حضور مجدد دانشجویان هستند