مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 10:022022-03-27اجتماعي

اسکله های گردشگری نوار ساحلی قشم تا سه شنبه تعطیل است


رییس اداره بنادر و دریانوردی قشم گفت: اسکله های گردشگری نوار ساحلی قشم به دلیل وزش باد شدید و دریای مواج از روز یکشنبه تا سه روز تعطیل است.

- ایسنا/هرمزگان رییس اداره بنادر و دریانوردی قشم گفت: اسکله های گردشگری نوار ساحلی قشم به دلیل وزش باد شدید و دریای مواج از روز یکشنبه تا سه روز تعطیل است.

علی اشتری صبح امروز (7 فروردین ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در این راستا تمام سفرهای تفریحی از اسکله های کندالو و شیب دراز به سمت جزیره هرمز ممنوع است.

وی با بیان اینکه هم اکنون سرعت بادهای جنوب غربی تا شمال غربی به 32 نات و ارتفاع موج به 8 پا رسیده که این وضعیت تا روز سه شنبه ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: همچنین گرد و غبار محلی دید افقی را در دریا تا سه کیلومتر کاهش داده.

اشتری با اشاره به اینکه در روزهای یکشنبه تا سه شنبه خطر غرق شدن شناگران و شناورهای سبک و قایق های تفریحی، آسیب به قفس های پرورش ماهی وجود دارد، خاطرنشان کرد: بومیان و گردشگران در روزهای طوفانی از شنا در دریا به صورت جدی خودداری کنند و در روزهای غیر طوفانی نیز در مکان هایی که اکیپ غریق نجات وجود دارد به شنا بپردازند.

رییس اداره بنادر و دریانوردی قشم با بیان اینکه فعالیت اسکله های گردشگری در خط شمالی جزیره به ویژه در جنگل های حَرّا در این روزها تا اطلاع بعدی ادامه خواهد دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکله های گردشگری نوار ساحلی قشم تا سه شنبه تعطیل است

اسکله های گردشگری نوار ساحلی قشم تا سه شنبه تعطیل است