مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 09:422022-03-27اقتصادي

قرقیزستان به سرمایه گذاران خارجی تابعیت می دهد


تابعیت قرقیزستان به افراد خارجی با سرمایه گذاری 500 هزار دلاری در این کشور داده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، پیش نویس قانونی در مورد اعطای تابعیت قرقیزستان برای سرمایه گذاری برای بحث عمومی در پارلمان ارائه شده است.

بر اساس پیش نویس قانون، این ابتکار با هدف اعطای حق شهروندی قرقیزستان به روشی ساده به شهروندان خارجی و افراد بدون تابعیت که در فعالیت های سرمایه گذاری مشغول هستند، می باشد.

این لایحه روش، شرایط بررسی، امتناع و اجرای اسناد مربوط به تابعیت قرقیزستان برای سرمایه گذاری و همچنین فهرستی از اسناد و شرایط سرمایه گذاری را تعریف می کند.

گفتنی است که هدف اصلی اعطای تابعیت از طریق سرمایه گذاری، جذب سرمایه گذاری و بهبود فضای سرمایه گذاری در قرقیزستان است، زیرا برای اخذ تابعیت، یک شهروند خارجی و یک فرد بدون تابعیت نیازی به اقامت در قلمرو قرقیزستان، دانستن زبان دولتی یا رسمی ندارند.

اما این گونه افراد مشمول الزامات دیگری هستند که در قالب الزامات مادی و مالی بیان می شود که با تحقق آنها به توسعه اقتصاد کشور کمک می کند.

شایان ذکر است که اعطای شهروندی از طریق سرمایه گذاری باعث جذب سرمایه گذاران می شود زیرا آنها می توانند آزادانه از قلمرو قرقیزستان بازدید کنند، معاملات پولی و مالی را در بانک های کشور انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرقیزستان به سرمایه گذاران خارجی تابعیت می دهد

قرقیزستان به سرمایه گذاران خارجی تابعیت می دهد