مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 08:322022-03-27اقتصادي

دوبانده سازی جاده مرگ در پیچ و خم تأمین اعتبارات


دوبانده سازی جاده راهبردی بیرجند-قاین که از سال 1389 آغاز شده با گذشت یازده سال فقط 82 کیلومتر از 100 کیلومتر این پروژه زیربار ترافیک رفته و در صورت تأمین اعتبار تا پایان امسال به طور کامل بازگشایی می شود.

- خبرگزاری فارس-خراسان جنوبی؛ جاده مواصلاتی بیرجند – قاین یکی از کریدور های اصلی کشور بوده که بندر چابهار را به شمال شرق کشور متصل می کند.

این جاده راهبردی قرار بود از سال 1389 دوبانده شود، اما با گذشت یازده سال هنوز 82 کیلومتر از 100 کیلومتر این پروژه مهم به بهر برداری رسیده و 18 کیلومتر آن باقی مانده و در پیچ و خم تأمین اعتبارات است.

طبق گفته مسؤولین در صورتی که اعتبارات لازم برای دوبانده سازی جاده بیرجند - قاین در سال جاری تخصیص یابد، این جاده راهبردی به طور کامل بازگشایی می شود.

قول هایی مبنی بر اینکه با تخصیص اعتبار در سال جاری دوبانده سازی تکمیل داده شده، اما هر سال چنین وعده هایی داده می شود و عملی در کار نیست.

جاده مرگ را در یابید یکی از رانندگان کامیون د گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: جاده بیرجند – قاین را از قدیم الایام به جاده مرگ می شناسیم؛ همه ساله تصادف های زیادی در آن انجام می شود.

وی گفت: تصادف هایی که در این جاده رخ می دهد به دلیل عرض جاده کم بوده و عمدتاً از نوع رخ به رخ و بیشترین آسیب متوجه سرنشینان خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوبانده سازی جاده مرگ در پیچ و خم تأمین اعتبارات

دوبانده سازی جاده مرگ در پیچ و خم تأمین اعتبارات