مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 08:122022-03-27اقتصادي

تعیین تکلیف واحدهای تولیدی غیرفعال ایلام سرعت می گیرد


معاون اقتصادی استاندار ایلام گفت: رونق تولید و ایجاد اشتغال زایی با وجود حمایت و تاکید بر استمرار فعالیت واحد های تولیدی ، تعیین تکلیف واحدهای غیرفعال و واگذاری فضای جدید به سرمایه گذاران دارای اهلیت است.

- ایسنا/ایلام معاون اقتصادی استاندار ایلام گفت: رونق تولید و ایجاد اشتغال زایی با وجود حمایت و تاکید بر استمرار فعالیت واحد های تولیدی ، تعیین تکلیف واحدهای غیرفعال و واگذاری فضای جدید به سرمایه گذاران دارای اهلیت است.

دکتر شهریار عباسی در بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شباب شهرستان چرداول اظهار کرد: تمامی نیروهای واحدهای تولیدی این مجموعه با انگیزه بالا و همه توان در حال فعالیت بودند که این مهم در این ایام جای تقدیر دارد.

وی افزود: فعالیت این واحدهای علاوه بر کمک به اقتصاد استان و کشور موجب اشتغال زایی و رونق اقتصادی می شود و به همین دلیل همه وظیفه داریم که از این واحدها حمایت کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در ادامه در بازدید از شرکت فولاد گستر آتنا گفت: این شرکت های یکی از مجموعه های تولیدی استان محسوب می شود که معاونت اقتصادی برای افتتاح فاز دوم این شرکت اهتمام جدی دارد.

دکتر عباسی ادامه داد: برای رونق تولید و ایجاد اشتغال زایی با وجود حمایت و تاکید بر استمرار فعالیت این واحد ها، اما در اسر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف واحدهای تولیدی غیرفعال ایلام سرعت می گیرد

تعیین تکلیف واحدهای تولیدی غیرفعال ایلام سرعت می گیرد