مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 06:372022-03-27سياسي

قوه قضاییه بدون تشریفات/ اقدامات محسنی اژه ای برای اداره ارزان تر دستگاه قضا


حذف تشریفات و حضور بی واسطه میان مردم از جمله اقدامات ویژه رییس دستگاه قضا است که با سفر بدون تشریفات وی به مشهد در آبان ماه 1400 آغاز شد و پس از آن با حضورهای مکرر در مساجد تهران و گفت وگو بی واسطه با مردم ادامه یافت.

- گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری فارس- انتصاب غلامحسین محسنی اژه ای در تیرماه 1400 به عنوان رییس قوه قضاییه که از سال های ابتدایی پیروزی انقلاب تا کنون همواره در قوه قضاییه نقشی تعیین کننده داشته و با پیچ و خم های این قوه آشنا است، از همان ابتدا مورد استقبال جامعه حقوقی کشور قرار گرفت.

اژه ای که از همان ابتدا محور کار خود را سند تحول قضایی ابلاغ شده توسط رییس سابق قوه قضاییه اعلام کرده بود، در 9 ماه گذشته از تصدی اش در این قوه، به صورت جدی اجرای این سند را پیگیری کرده است.

با این حال در کنار تلاش های وی برای ایجاد تحول در دستگاه قضا، برخی اقدامات رییس جدید قوه قضاییه کم سابقه و بیش از سایر اقدامات جالب توجه هستند.

در این میان حذف تشریفات و حضور بی واسطه میان مردم از جمله اقدامات ویژه رییس دستگاه قضا است که با سفر بدون تشریفات وی به مشهد در آبان ماه 1400 آغاز شد و پس از آن با حضورهای مکرر در مساجد تهران و گفت وگو بی واسطه با مردم ادامه یافت و نهایتا با ابلاغ دستوری سراسری مبنی بر حذف تشریفات زائد در قوه قضاییه جنبه رسمی پیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه بدون تشریفات/ اقدامات محسنی اژه ای برای اداره ارزان تر دستگاه قضا

قوه قضاییه بدون تشریفات/ اقدامات محسنی اژه ای برای اداره ارزان تر دستگاه قضا