مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 01:122022-03-26حوادث

51 مصدوم و یک فوتی نتیجه سوانح رانندگی 2 روز در خوزستان


مسئول روابط عمومی فوریت های پزشکی خوزستان از مصدومیت 51 نفر و فوت یک نفر در سوانح رانندگی دو روزه این استان خبر داد.

- اظهار کرد: روز جمعه در تصادف محور سه راهی خرمشهر به سمت مزار شهدا پنج نفر مصدوم و به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شدند؛ همچنین در واژگونی پیکان سواری در شیرین بهار نیز یک نفر مصدوم شد و یک نفر جان خود را از دست داد.

وی افزود: در برخورد خودروی ساینا با یک خودروی اروندی در پل فولاد اهواز (چنیبیه) پنج نفر مصدوم و به بیمارستان گلستان منتقل شدند؛ همچنین در سانحه رانندگی واژگونی یک دستگاه خودروی پیکان وانت در مسجدسلیمان (پاگچ) چهار نفر مصدوم شدند.

مسئول روابط عمومی فوریت های پزشکی خوزستان تصریح کرد: روز شنبه نیز در تصادف یک دستگاه خودروی سواری پژو با یک دستگاه خودروی سواری پراید در ساحلی شرقی اهواز نیز هفت نفر مصدوم شدند.

شرهانی اصل یادآور شد: در سانحه رانندگی برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 با عمود برق در محور ایذه به باغملک (کیلومتر پنج هلایجان) پنج نفر مصدوم و به بیمارستان شهدای ایذه منتقل شدند.

وی ادامه داد: یک دستگاه خودروی سواری پراید با یک دستگاه خودروی سواری تیبا در محور باغملک به هفتکل (کیلومتر 10 روستای دلی) برخورد کرده و 6 نفر مصدوم و به بیمارستان شهید طباطبایی باغملک منتقل شدند؛ همچنین در سانحه را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

51 مصدوم و یک فوتی نتیجه سوانح رانندگی 2 روز در خوزستان

51 مصدوم و یک فوتی نتیجه سوانح رانندگی 2 روز در خوزستان