موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 21:372022-03-26سياسي

ثبت یک میلیون و 400 هزار بازدید از جاذبه های گلستان


از 26 اسفندماه تا پنج فروردین، بالغ بر یک میلیون و 439 هزار بازدید از جاذبه های گلستان و همچنین بیش از 82 هزار نفر اقامت در مراکز رسمی به ثبت رسیده است.

- ، سید علی مهاجر شامگاه شنبه در جلسه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور با حضور ویدیو کنفرانسی استان ها اظهارکرد: حدود 18 هزار نفر شب اقامت در اقامتگاه های رسمی و مدارس برای نوروز 1401 در استان مهیا شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود: در راستای کاهش تصادفات و تلفات جاده ای در ایام نوروز، پویش منفی20 در سطح راه های شریانی استان در حال اجرا است که بر اساس آن سرعت متوسط و لحظه ای وسایل نقلیه در راه های اصلی استان 20 کیلومتر کاهش می یابد.

وی بیان کرد: از 26 اسفندماه تا روز گذشته(پنج فروردین) بالغ بر یک میلیون و 439 هزار بازدید از جاذبه های گلستان و همچنین بیش از 82 هزار نفر اقامت در مراکز رسمی به ثبت رسیده است.

مهاجر ادامه داد: از آغاز طرح نوروزی تا پنجم فروردین آمار ورودی خودرو به استان از چهار محور اصلی بیش از 431 هزار تردد بوده و همچنین در این مدت بالغ بر 6 میلیون تردد در جاده های استان ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 52 درصد افزایش را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت یک میلیون و 400 هزار بازدید از جاذبه های گلستان

ثبت یک میلیون و 400 هزار بازدید از جاذبه های گلستان