مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 19:272022-03-26سياسي

ائمه جمعه باید راهبری فرهنگی داشته باشند


رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فارس با بیان اینکه وظیفه روحانیت فعال کردن جریان های میانی برای نقش آفرینی است، گفت: ائمه جمعه باید راهبری فرهنگی داشته و دارای فکر و ایده باشند.

- نشست مدیران فرهنگی و ائمه جمعه جنوب استان فارس عصر شنبه 6 فروردین با موضوع بررسی راهکارهای حمایت و تقویت جبهه انقلاب اسلامی با حضور نماینده ولی فقیه در فارس و رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فارس در مدرسه علمیه لامرد برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عادل حاجی پور، مدیر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فارس در این نشست به مسئله نقش آفرینی تخصصی در حوزه فرهنگی اشاره و اظهار کرد: اعتقاد ما بر این است که جلسات، نشست ها و همایش ها باید دارای خروجی باشد از این رو اگر بنا است در عرصه فرهنگی اتفاقی رقم بخورد و شخصی در آن نقش آفرینی کند آن شخص باید روحانی انقلابی باشد.

به گفته او، وظیفه روحانیت فعال کردن جریان های میانی برای نقش آفرینی است، همچنین ائمه جمعه باید راه بری فرهنگی داشته باشند.

مدیر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان فارس با تصریح اینکه امام جمعه باید فکر و ایده ارائه دهد، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری نیز دغدغه اجرای این مدل کار را دارند، همچنین شورای سیاست گذاری ائمه جمعه هم این مدل کار را از سه سال گذشته تا کنون در پیش گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه باید راهبری فرهنگی داشته باشند

ائمه جمعه باید راهبری فرهنگی داشته باشند