مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 19:022022-03-26بين الملل

تعطیلی اسکله های گردشگری قشم بخاطر دریای مواج


جزیره قشم با وسعت یک هزار و 500 کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول 135 کیلومتر و عرض میانگین 11 کیلومتر داز توابع هرمزگان است و 300 کیلومتر خط ساحلی دارد.

- رییس اداره بنادر و دریانوردی قشم گفت: اسکله های گردشگری نوار ساحلی قشم به دلیل وزش باد شدید و دریای مواج از روز یکشنبه تا سه روز تعطیل است.

علی اشتری در گفت وگو با ایرنا گفت: در این راستا تمام سفرهای تفریحی از اسکله های کندالو و و شیب دراز به سمت جزیره هرمز ممنوع است.

وی افزود: هم اکنون سرعت بادهای جنوب غربی تا شمال غربی به 32 نات و ارتفاع موج به هشت پا رسیده است که این وضعیت تا روز سه شنبه ادامه خواهد داشت.

رییس اداره بنادر و دریانوردی قشم تصریح کرد: همچنین گرد و غبار محلی دید افقی را در دریا تا سه کیلومتر کاهش داده است.

اشتری توضیح داد: در روزهای یکشنبه تا سه شنبه خطر غرق شدن شناگران و شناورهای سبک و قایق های تفریحی، آسیب به قفس های پرورش ماهی وجود دارد.

وی تاکید کرد: بومیان و گردشگران در روزهای توفانی از شنا در دریا به صورت جدی خودداری کنند و در روزهای غیر توفانی نیز در مکان هایی که اکیپ غریق نجات وجود دارد به شنا بپردازند.

رییس اداره بنادر و دریانوردی قشم ادامه داد: فعالیت اسکله های گردشگری در خط شمالی جزیره به ویژه در جنگل های حَرّا در این روزها تا اطلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی اسکله های گردشگری قشم بخاطر دریای مواج

تعطیلی اسکله های گردشگری قشم بخاطر دریای مواج