مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 12:022022-03-26فرهنگي

ماهی بدهید کتاب بگیرید


هفتمین دوره برنامه «ماهی حوض قصه ها» در طول تعطیلات نوروزی و با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی از ششم فروردین ماه 1401 اجرا می شود.

- رییس فرهنگسرای سرو گفت: هفتمین دوره برنامه ماهی حوض قصه ها در طول تعطیلات نوروزی و با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی از ششم فروردین ماه 1401 اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، رویا فتحی گفت: در این برنامه کودکان و نوجوانان عزیز می توانند ماهی های سفره هفت سین خود را به کتابخانه های فرهنگسراها تحویل دهند و در ازای آن کتاب قصه هدیه بگیرند.

این ماهی ها در حوض های شهری رها می شوند تا عمر طولانی تری داشته باشند.

او ادامه داد: میان کودکانی که در کنار حوض عکس بگیرند و به آدرس اینستاگرام mahei houze gheseha بفرستند، قرعه کشی و جایزه اهدا می شود.

علاقه مندانی که قصد شرکت در برنامه ماهی حوض قصه ها را دارند تا 20 فروردین به فـرهنگسراهـای ملل، اشراق، معرفت، اندیشه، گلستان، رازی، امید، خاوران، مهر، تهران ، امام(ره)، خانه فرهنگ امام زاده یحیی(ع) و خانه فرهنگ فدک مراجعه کنند.

فتحی اضافه کرد: برنامه ماهی حوض قصه ها به کودکان آموزش می دهد تا علاوه بر علایق خود به فکر طبیعت و حفظ محیط زیست باشند، همچنین به آنان یادآوری می کند که باید با طبیعت دوست بود و برای حفظ آن هر کسی به انداز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهی بدهید کتاب بگیرید

ماهی بدهید کتاب بگیرید