مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 11:272022-03-26اجتماعي

محور تهم به چورزق چه زمانی بازگشایی می شود؟


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: اکنون راهداران مشغول پاکسازی مسیر تهم به چورزق هستند و اگر ریزش سنگین نباشد تا ظهر امروز، - در غیر این صورت تا فردا مسیر بازگشایی و تردد در آن برقرار خواهد شد.

عبدالحسین علی اکبری در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با وضعیت جاده های استان زنجان، اظهار کرد: اکنون در محورهای مواصلاتی استان زنجان اعم از آزادراه زنجان - قزوین، آزادراه زنجان - تبریز و جاده های ترانزیت، زنجان - خرم دره - ابهر و زنجان- میانه به دلیل بارش باران لغزنده شده است، بنابراین رانندگان باید با احتیاط رانندگی کنند.

وی در رابطه با وضعیت سایر مسیرهای ارتباطی استان زنجان، افزود: در حال حاضر در محورهای زنجان - طارم، زنجان - دندی، زنجان - تهم - چورزق، زنجان - بیجار، خدابنده - همدان، سلطانیه - خدابنده، دندی - تخت سلیمان شاهد بارش برف و کولاک هستیم، به همین خاطر تردد با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

این مسئول از مسدود شدن جاده فرعی تهم به چورزق از ساعت 23 شب گذشته تاکنون به دلیل ریزش سنگ خبر داد و تصریح کرد: اکنون راهداران مشغول پاکسازی مسیر هستند و اگر ریزش سنگین نباشد تا ظهر امروز، در غیر این صورت تا فردا مسیر بازگشایی و تردد در آن برقرار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور تهم به چورزق چه زمانی بازگشایی می شود؟

محور تهم به چورزق چه زمانی بازگشایی می شود؟