مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 11:222022-03-26سياسي

50 هزار نفر از یادمان های دوران دفاع مقدس در ایلام بازدید کردند


معاون هماهنگ کننده سپاه امیر المومنین ( ع)استان گفت::از ابتدای اسفند تاکنون تعداد 50 هزار نفر از مناطق عملیاتی استان ایلام بازدید کرده اند.

- ایسنا/ایلام معاون هماهنگ کننده سپاه امیر المومنین ( ع)استان گفت::از ابتدای اسفند تاکنون تعداد 50 هزار نفر از مناطق عملیاتی استان ایلام بازدید کرده اند.

سرهنگ نصراللهی ، در حاشیه بازدید از یادمان شرهانی دهلران اظهار کرد: تدابیر و امکانات لازم برای پذیرایی از میهمانان نوروزی مناطق عملیاتی دفاع مقدس در یادمان های قلاویزان ، سه راهی جندالله و بانروشان در شهرستان مهران و یادمان شرهانی ، سیدالشهداء ، والفجر یک و شهید باقری در شهرستان دهلران پیش بینی شده که هموطنان عزیز از سراسر کشور به صورت خانوادگی و کاروانی می توانند از آنها بازدید کنند.

وی استقبال مردم را از راهیان نور ایلام را خوب ارزیابی کرد و گفت: از ابتدای اسفند تاکنون تعداد 50 هزار نفر از مناطق عملیاتی استان ایلام بازدید کرده اند.

وی ادامه داد: با توجه محدودیت های مربوط به کرونا و لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی تعداد 25 هزار نفر از دانش آموزان به صورت حضوری و تعداد 295 هزار نفر هم بصورت مجازی آفلاین و 42 هزار نفر هم بصورت آنلاین از راهیان نور بازدید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 هزار نفر از یادمان های دوران دفاع مقدس در ایلام بازدید کردند

50 هزار نفر از یادمان های دوران دفاع مقدس در ایلام بازدید کردند