مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 10:422022-03-26سياسي

توضیحات دفتر مطالعات تاریخ درباره پاسخ دهباشی به نامه سلیمی نمین


دفتر مطالعات تاریخ ایران در پاسخ به واکنش اخیر دهباشی به نامه سلیمی نمین نوشت: آن چه در مورد ایرادات حقوقی منع تعقیب حائز اهمیت است مورد اعتراض دادستان واقع شدن آن است که حسب اطلاع ایشان پرونده را به دادگاه ارجاع داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حسین دهباشی سازنده فیلم انتخاباتی حسن روحانی در سال 1392، بهمن ماه سال گذشته طی مطلبی در صفحه شخصی خود در توییتر با ضمیمه کردن عکس ورود امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی به ایران به نحوه مرگ افراد حاضر در این عکس پرداخت.

وی در این توییت، به طرح شائبه ای بی سابقه درباره علت درگذشت مرحوم سید احمد خمینی فرزند بنیانگذار جمهوری اسلامی پرداخت که این موضوع، واکنش هایی را در ان زمان در فضای مجازی به دنبال داشت.

    بنابر این گزارش، در پی انتشار این توییت که البته دهباشی پس از مدتی آن را حذف کرد، سیدحسن خمینی فرزند حاج احمد خمینی از وی شکایت کرد.

* نامه مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران به رییس قوه قضاییه بر همین اساس در روزهای گذشته عباس سلیمی نمین مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران در نامه ای به غلامحسین محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه با اشاره به اینکه حکم دهباشی اعلام و برای وی قرار منع تعقیب صادر شده، تاکید کرد که این حکم با تعجب برخی از علاقمندان امام(ره) و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات دفتر مطالعات تاریخ درباره پاسخ دهباشی به نامه سلیمی نمین

توضیحات دفتر مطالعات تاریخ درباره پاسخ دهباشی به نامه سلیمی نمین