مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 10:372022-03-26سياسي

رفع مشکل و احیای 61 واحد تولیدی در مازندران/سامان دهی انبارهای اموال تملیکی


رییس کل دادگستری استان مازندران با اشاره به اقدامات تکمیلی انجام گرفته در راستای رفع مشکل واحد های تولیدی گفت: در سال گذشته مشکل 61 واحد تولیدی استان بررسی و نسبت به رفع مشکل و احیای این واحد های تولیدی اقدام شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، حجت الاسلام محمدصادق اکبری در گفت وگویی با اشاره به تعداد واحد های تولیدی و کارخانه های مورد حمایت قرار گرفته و رفع مشکل شده در سال گذشته، اظهار کرد: در راستای حمایت از واحد های تولیدی و کارخانه ها بازد یدهای حضوری توسط ستاد اقتصاد مقاومتی استان صورت گرفت.

وی با اشاره به اقدامات تکمیلی انجام گرفته در راستای رفع مشکل واحد های تولیدی، گفت: در سال گذشته مشکل 61 واحد تولیدی استان مازندران بررسی و نسبت به رفع مشکل و احیای این واحد های تولیدی اقدام شد.

رییس کل دادگستری مازندران درباره اقدامات انجام گرفته در زمینه سامان دهی انبار های اموال تملیکی در سطح استان مازندران، اظهار کرد: در راستای ساماندهی به انبار های اموال تملیکی و اصلاح امورات، چندین مورد مراجعه و  و بازرسی حضوری از انبار های تملیکی استان مازندران صورت گرفت.

این مسوول ادامه داد: در زمینه این بازدید ها مسائل و مشکلات موجود مورد بررسی قرار گرفتند و اقدامات خوبی در راستای ساماندهی به انبار ها انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل و احیای 61 واحد تولیدی در مازندران/سامان دهی انبارهای اموال تملیکی

رفع مشکل و احیای 61 واحد تولیدی در مازندران/سامان دهی انبارهای اموال تملیکی