مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 07:522022-03-26اجتماعي

جزییات دیدار وزیر انرژی تاجیکستان با وزیر آموزش و پرورش


معاون مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش گفت: طرف تاجیکستانی به ما اعلام کرد که حامل یک پیام برای شما هستیم که مدیریت مؤسسه مدرسه رودکی را به ما بدهید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ؛ ظهر یازدهم اسفند ماه خبری در رسانه ها منتشر شد مبنی بر اینکه یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش با دلیر جمعه وزیر انرژی تاجیکستان دیدار و گفت و گو کرده است.

بر خلاف انتشار عکس های این دیدار، موضوع این دیدار و مشروح صحبت های وزیر آموزش و پرورش با طرف تاجیکستانی مغفول ماند.

ابوالفضل کمالی معاون مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش در گفت وگو با خبرنگار مهر در خصوص این دیدار گفت: هدف اصلی سفر وزیر انرژی تاجیکستان بحث آموزش و پرورش نبود؛ تنها یکی از مأموریت های آقای دلیر جمعه وزیر انرژی تاجیکستان در سفر به ایران، دیدار با وزیر آموزش و پرورش کشورمان بود.

معاون مرکز امور بین الملل وزارت آموزش و پرورش افزود: جمهوری تاجیکستان با 10 میلیون نفر جمعیت و قرابت بسیار زیاد فرهنگی خصوصاً هم زبانی، یکی از بهترین کشورهایی است که به دنبال افزایش ارتباط با آنها هستیم؛ آقای دلیر جمعه و هیئت همراه اعلام کردند که ما از طرف وزیر معارف تاجیکستان (که همتراز با وزیر آموزش و پرورش ماست) حامل یک پیام به شما هستیم که مدیریت مؤسسه مدرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات دیدار وزیر انرژی تاجیکستان با وزیر آموزش و پرورش

جزییات دیدار وزیر انرژی تاجیکستان با وزیر آموزش و پرورش