مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 07:422022-03-26سياسي

شهریور 1400؛ سرعت در واردات واکسن به مثابه اقدام انقلابی


نکته ای که در این میان روشن نشد این بود که در نقد رویکرد گذشته چرا وزیر بهداشت دولت قبل را مستثنا نکردند که نهایت وفاداری را نشان داده بود؟ - نکته ای که در این میان روشن نشد این بود که در نقد رویکرد گذشته چرا وزیر بهداشت دولت قبل را مستثنا نکردند که نهایت وفاداری را نشان داده بود؟ عصر ایران؛ مهرداد خدیر- همان گونه که پیش بینی می شد تمام وزیران پیشنهادی سید ابراهیم رییسی به جز یک نفر حسین باغ گلی (آموزش و پرورش)- رأی اعتماد گرفتند و مستقر شدند.

مخالفت صریح با او را ابتدا سید محمد مولوی نماینده آبادان و در کمیسیون فرهنگی کلید زد که خطاب به جوان جویای نام گفت: می خواهی جای دکتر شکوهی و رجایی و دکتر باهنر (وزیران آموزش و پرورش در صدر انقلاب) بنشینی.

اما این وزارتخانه بزرگ تر از اینهاست.

کنار برو و خودت و ما را گرفتار نکن .

او اما کنار نرفت و روی حمایت آقای رییسی و هماهنگی مجلس با رییس جمهور جدید حساب کرد اما دفاع آقای رییسی با این تعبیر که تدریس در تمام مقاطع از مهد کودک، دبستان، دبیرستان و دانشگاه را تجربه کرده نه تنها کمکی نکرد که سبب شد از وزیر پیشنهادی به عنوان مربی مهد کودک یاد شود هر چند مربیان مهد کودک بسیار علاقه مند و دل سوزند اما قبل تر وابسته به بهزیستی بوده و ربطی به آموزش و پرورش نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهریور 1400؛ سرعت در واردات واکسن به مثابه اقدام انقلابی

شهریور 1400؛ سرعت در واردات واکسن به مثابه اقدام انقلابی