مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 03:472022-03-26بين الملل

تامین تجهیزات حفاظتی جنگل ها در فروردین / تمام تجهیزات تولیدات داخل هستند


با توجه به شرایط زیست محیطی ایران که در مناطق گوناگون اکوسیستم های متفاوتی دارد، هر منطقه به تجهیزات محافظتی خاص خود نیاز دارد و به گفته رییس سازمان سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور تجهیزات مورد نیاز از تولیدات داخل از فروردین ماه ارائه خواهد شد.

- با توجه به شرایط زیست محیطی ایران که در مناطق گوناگون اکوسیستم های متفاوتی دارد، هر منطقه به تجهیزات محافظتی خاص خود نیاز دارد و به گفته رییس سازمان سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور تجهیزات مورد نیاز از تولیدات داخل از فروردین ماه ارائه خواهد شد.

مسعود منصو در گفت وگو با ایسنا درباره ارائه تجهیزات جدید به نیروهای حفاظتی جنگل ها اظهارکرد: ارائه تجهیزات به طور مستمر ادامه دارد و سازمان هر سه ماه مجموعه ای از تجهیزات و امکانات حفاظتی را به استان ها ارسال کرده است.

همین برنامه را در سال جاری داریم و همیشه هدف این بوده است که نیروهای حفاظتی مجهز باشند بنابراین تجهیزات مورد نیاز را مطرح کرده ایم و به شرکت های دانش بنیان نیز درخواست داریم تا در خصوص تامین تجهیزات اطفای حریق مشارکت داشته باشند.

تجهیزاتی را که در داخل کشور نداریم نیز وارد می شود.

وی با اشاره به اینکه سال جاری بخش اول تجهیزات در فروردین ماه توزیع می شود و بخش دوم آن نیز به مرور فراهم خواهد شد، اظهار کرد:این تجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین تجهیزات حفاظتی جنگل ها در فروردین / تمام تجهیزات تولیدات داخل هستند

تامین تجهیزات حفاظتی جنگل ها در فروردین / تمام تجهیزات تولیدات داخل هستند