مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 22:572022-03-25سياسي

پیام تشکر بیت مرحوم آیت الله علوی گرگانی از ملت ایران


بیت مرحوم آیت الله العظمی علوی گرگانی، از همه شخصیت های حقوقی و حقیقی و همه آحاد ملت ایران که به نحوی از انحاء در مراسم تشییع و خاک سپاری آن مرحوم شرکت کرده و یا با نماز و دعای خود روح بلند ایشان را میهمان کرده و فقدان آن عالم ربانی را تسلیت گفتند و موجب .

- بیت مرحوم آیت الله العظمی علوی گرگانی، از همه شخصیت های حقوقی و حقیقی و همه آحاد ملت ایران که به نحوی از انحاء "در مراسم تشییع و خاک سپاری آن مرحوم شرکت کرده و یا با نماز و دعای خود روح بلند ایشان را میهمان کرده و فقدان آن عالم ربانی را تسلیت گفتند و موجب تسلای بازماندگان شدند"، تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیام تشکر بیت مرحوم آیت الله العظمی علوی گرگانی(قدس الله نفسه الزکیّه)، بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم مَنْ لَمْ یَشْکُرِ اَلْمُنْعِمَ مِنَ اَلْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اَللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ هنگامه ی ولادت امامی که نام دلنشینش جان را معطر و یاد دل انگیزش روح را طراوت می بخشد، روح منتظری از تبار علم و فقاهت و شاگردی از مکتب راستین ائمه معصومین(علیهم السلام) به ملکوت اعلی پیوست.

رحلت مرجع عالیقدر جهان تشیّع، حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی(قدس الله نفسه الزکیّه) داغ و اندوهی است که بر قلوب ما سنگینی می کند و صبر بر آن سخت و دشوار است و لیکن هموا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تشکر بیت مرحوم آیت الله علوی گرگانی از ملت ایران

پیام تشکر بیت مرحوم آیت الله علوی گرگانی از ملت ایران