مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 20:422022-03-25حوادث

شهروندان زنجانی فریب پیامک های خرید و فروش اشیای تاریخی را نخورند


فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: پیامک های حاوی متن خرید و فروش اشیای تاریخی از روش های کلاهبرداری است.

- ،سرهنگ حسین علی فضلی با هشدار نسبت به پیامک های جعلی، اظهار کرد: پیامک های حاوی متن خرید و فروش اشیای تاریخی از روش های کلاهبرداری است و مردم استان زنجان باید با هوشیاری مراقب باشند فریب افراد سودجو را نخورند.

وی با هشدار نسبت به هوشیاری افراد در مقابل این ترفند کلاهبرداران، افزود: مردم استان زنجان باید با حفظ هوشیاری کامل، فریب افراد سودجو را نخورند تا در دام این کلاهبرداری گرفتار نشوند.

خلجی ادامه داد: با توجه به وظایف ذاتی یگان حفاظت، تحقیقات و اقدامات لازم برای جلوگیری از بروز هرگونه جرم علیه آثار فرهنگی تاریخی در دستور کار قرار گرفته است و یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی با اقتدار و هوشیاری کامل با این قبیل سوداگران فرهنگی برخورد جدی می کند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان خاطرنشان کرد: هموطنان و دوستداران میراث فرهنگی می توانند هرگونه اطلاعات و گزارش جرائم علیه آثار فرهنگی را به شماره تلفن شماره 33033350 یگان حفاظت میراث فرهنگی استان و یا شماره تلفن گویای یگان حفاظت میراث فرهنگی کشور 09662 را مطلع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان زنجانی فریب پیامک های خرید و فروش اشیای تاریخی را نخورند

شهروندان زنجانی فریب پیامک های خرید و فروش اشیای تاریخی را نخورند