مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 18:072022-03-25اجتماعي

وضعیت ترافیک وردوی و خروجی های پایتخت


عادل مصدقی معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران در خصوص وضعیت ترافیک در خروجی و ورودی های پایتخت اظهار کرد: از ساعت 10 و 30 دقیقه امروز محور چالوس به سمت تهران و آزاد راه تهران شمال از سمت چالوس به تهران یک طرفه شده است.

وی گفت: از ساعت 16 محور هراز از شمال به جنوب یک طرفه شده است لذا تنها محور تردد از تهران به سمت شمال، محور فیروزکوه است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران افزود: محور هراز چون یک طرفه است فعلا خلوت می باشد و منتظر بار ترافیکی هستیم چرا که ترافیک از مازندران به تهران سنگین است و تا چند ساعت دیگر به تهران می رسد.

مصدقی با اشاره به اینکه موج اول بازگشت به تهران ایجاد شده است، بیان کرد: آزاد راه تهران - قم به سمت تهران پر تردد، آزاد راه تهران - ساوه، تهران - کرج رفت و برگشت پر تردد و ترافیک پرحجم است.

وی ادامه داد: آزاد راه تهران - پردیس به سمت تهران نیمه سنگین، محور فیروزکوه در محدود پل سفید به سمت تهران ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران اظهار داشت: محور امام رضا تا الان تردد روان، جاده قدیم جاجرود - بومهن تردد روان، لواسانات به سمت تهران ترافیکی نیمه سنگین را شاهد هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت ترافیک وردوی و خروجی های پایتخت

وضعیت ترافیک وردوی و خروجی های پایتخت