مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 17:372022-03-25اجتماعي

بازدید بیش از 611 هزار نفر از جاذبه های گردشگری کردستان


یعقوب گویلیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: امسال براساس تمهیدات صورت گرفته و برنامه ریزی مناسب، زمینه فعالیت بیشتر گردشگری برای مهمانان نوروزی در کردستان فراهم شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان افزود: از آغاز تعطیلات نوروزی تا چهارم فروردین ماه، بازدید 611 هزار و 389 نفراز جاذبه های گردشگری استان اعم از تاریخی، طبیعی، روستاهای هدف گردشگری، فرهنگی و.

ثبت شده است.

وی عنوان کرد: در این مدت نیز 115 هزار و 232 نفر مسافر و گردشگر در مراکز اقامتی رسمی و دارای مجوز استان و همچنین سایر مراکز اقامتی اسکان داده شده اند.

گویلیان یادآور شد: تمام امکانات برای خدمات دهی مسافران و گردشگران نوروزی بکار گرفته شده و امسال بنا بر دستور وزارت میراث فرهنگی هیچ گونه افزایش نرخی در اماکن اقامتی نداشته ایم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، همچنین از توزیع بیش از 58 هزار نسخه نقشه، بروشور و کتابچه راهنمای گردشگری بین مهمانان نوروزی استان خبر داد و گفت: اقلام تبلیغاتی در ایام نوروز برعهده اعضا ستاد اجرایی خدمات سفر در مبادی ورودی شهرها  بوده که قدردان زحمات و تلاش آن ها هستیم.

وی اضافه کرد: اطلاع ‎رسانی دقیق و آگاهی بخشی به مهمانان نوروزی از مولفه های توفیق ستاد سفرهای نوروزی استان در ساما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید بیش از 611 هزار نفر از جاذبه های گردشگری کردستان

بازدید بیش از 611 هزار نفر از جاذبه های گردشگری کردستان