مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 14:422022-03-25پزشكي

کرونا در کهگیلویه و بویراحمد بازهم قربانی گرفت/ جانباختگان به 1116 نفر رسید


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از افزایش شمار جان باختگان کرونا در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: متاسفانه با فوت دو بیمار مبتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته، شمار قربانیان این بیماری در کهگیلویه و بویراحمد به هزار و116 نفر افزایش یافت.

محمد غلام نژاد افزود: هم اکنون54 بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند که 19نفر مبتلای قطعی و7نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

دکتر غلام نژاد اضافه کرد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 95 هزار و  214نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی با اشاره به آزمایش های انجام شده در استان طی 24 ساعت گذشته تصریح کرد: از 88نمونه دریافت شده از آزمایشگاه های استان که شامل تست های پی سی آر ورپید تست است حدود32  درصد موارد مثبت بودند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به مردم کهگیلویه و بویراحمد توصیه کرد: دستورالعمل های بهداشتی پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا باید حتی پس از واکسیناسیون رعایت شود.

دکتر غلام نژاد استفاده از ماسک، رعایت بهداشت دست، حفظ فاصله فیزیکی در مکان های عمومی، تهویه مناسب و حضور نیافتن در تجمعات برای پیشگیری از شیوع ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در کهگیلویه و بویراحمد بازهم قربانی گرفت/ جانباختگان به 1116 نفر رسید

کرونا در کهگیلویه و بویراحمد بازهم قربانی گرفت/ جانباختگان به 1116 نفر رسید