مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 14:372022-03-25ورزشي

مبارزه با مفاسد اقتصادی از پیوست های نقشه مهندسی فرهنگی فارس است


روحیه مشارکت، رقابت سالم، ایجاد فرهنگ مبارزه با مفاسد اقتصادی و مبارزه با رباخواری، از پیوست هایی است که در نقشه مهندسی فرهنگی فارس مورد تاکید است.

- به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام ظهر امروز در خطبه های نخستین نماز جمعه سال نو، اظهار داشت: در آغاز سال که متصل به ماه رمضان است جوانان برای کسب عزت و عظمت به سمت تقوا بروند بنابراین تقوا سرفصل اصلی برای سال 1401 باشد.

امام جمعه شیراز با تاکید بر طی مسیر معنویت به یکی از گام های این مسیر که ورزش است، اشاره کرد و افزود: در ورزش همگانی هدف اصلی و مهم سلامت بدن همه مردم است پس باید ورزش های همگانی را در جامعه رواج داد.

آیت الله دژکام باید سبک زندگی اسلامی را رواج داد که ورزش در این سبک اصلی مهم است، بیان کرد: علاوه بر ورزش همگانی توجه به ورزش رزمی است که این نوع ورزش آماده نگه داشتن توانایی و توانمندی بدنی است که در قرآن نیز به آن اشاره شده است.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه نوع دیگر ورزش قهرمانی است، گفت: قهرمانان ما در عرصه بین المللی وقتی پرچم را بالا می برند عزت ما تامین می شوند پس ورزش های قهرمانی نیز حفظ آبرو، عزت و عظمت ایران اسلامی است باید به قهرمانان بها دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با مفاسد اقتصادی از پیوست های نقشه مهندسی فرهنگی فارس است

مبارزه با مفاسد اقتصادی از پیوست های نقشه مهندسی فرهنگی فارس است