مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 14:122022-03-25سياسي

صنایع باید کشور را از وابستگی نجات دهند


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: در سال 1401 باید بتوانیم در ابعاد مختلف اقتصادی، تولیدی و صنعتی با دنیا رقابت کنیم و به همه کشورهای منطقه و جهان صادرات داشته باشیم و از وابسنگی نیز نجات پیدا کنیم.

- آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز جمعه 5 فروردین در خطبه های این هفته نماز جمعه اراک اظهار کرد: تقوای الهی زمینه ساز عدالت اجتماعی و بهترین زاد و توشه برای سفر آخرت و تامین کننده سعادت دنیا است.

وی افزود: در بحث احسان و نیکوکاری، هم در عید نوروز قرار داریم و هم ماه مبارک رمضان در پیش است و باید با انجام سنت های پسندیده عید نوروز مثل سرکشی و کمک به نیازمندان و شرکت در جشن نیکوکاری فقرا و نیازمندان را دریابیم چراکه کمک به محرومان و نیازمندان جزو مقدس ترین کارها است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

امام جمعه اراک تصریح کرد: در ماه میهمانی خدا احسان و نیکوکاری به همنوعان خود را فراموش نکنیم و این ماه فرصت مناسبی است تا از کمک به ایتام و فقرا غافل نباشیم.

دری نجف ابادی بیان کرد: احسان و نیکوکاری در راه اسلام و کمک به نیازمندان در درجه اول نشان دهنده شخصیت حسنه انسانی است و اولین آثار به جای مانده از انجام یک کار نیک در شخصیت وجودی انسان جلوه گر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع باید کشور را از وابستگی نجات دهند

صنایع باید کشور را از وابستگی نجات دهند