مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 12:572022-03-25اجتماعي

ابلاغ 174 اخطاریه زیست محیطی به واحدهای آلاینده در شهرستان بهارستان


سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان از 2002 مورد پایش طی 157 مرحله گشت و پایش شبانه روزی به منظور نظارت، کنترل و برخورد با هر گونه تخلف زیست محیطی در حوزه استحفاظی این شهرستان در سال 1400 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی جودکی با اشاره به تراکم بالای جمعیت در شهرستان بهارستان خاطرنشان کرد: بهارستان با مساحت 76 کیلومتر مربعی، شامل دو بخش گلستان و بوستان، سه شهر نسیم شهر، گلستان و صالحیه با 5 روستای همدانک، اورین، امامزاده باقر(ع)، ریه و خیرآباد پایین و با جمعیت بالغ بر 600 هزارنفری، پرتراکم ترین نقطه در کشور است.

بیش از 5300 واحد تولیدی، صنعتی و خدماتی در دو شهرک صنعتی غیر دولتی قلعه میر و بهاریه، شهرک کارگاهی صنفی خیرآباد، لکه های صنعتی و بخش های مختلف شهرستان به صورت پراکنده و در اکثریت موارد بدون مجوز، مستقر و فعال هستند.

وی ادامه داد: نبود سیستم تصفیه فاضلاب مرکزی در شهرک های صنعتی، نداشتن سیستم تصفیه فاضلاب شهری، عدم تفکیک زباله از مبدا، استقرار واحدهای ضایعاتی در تمامی بخش های شهرستان به ویژه نسیم شهر، فعالیت غیر اصولی واحدهایی که مشمول ممنوعیت استقرار در شعاع 120کیلومتری تهران هستند به ویژه ریخته گری ها و آبکاری ها و نامتناسب بودن سرانه فضای سبز با جمعیت، بخشی از چالش های پیش روی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ 174 اخطاریه زیست محیطی به واحدهای آلاینده در شهرستان بهارستان

ابلاغ 174 اخطاریه زیست محیطی به واحدهای آلاینده در شهرستان بهارستان