مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 11:122022-03-25سياسي

فعالیت هزار تیم مقابله با کرونا در قالب قرارگاه شهید سلیمانی در خراسان شمالی


مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت جوالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: یک هزار و 23 تیم در قالب 103 تیم مراقبتی، 240 تیم نظارتی، 540 تیم حمایتی و 140 تیم آموزشی 2 و 3 نفر در ایام کرونا در طرح شهید سلیمانی در خراسان شمالی مشغول به فعالیت بوده اند.

- عیسی برجی، مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت جوالائمه (ع) خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگار فارس در بجنورد، در رابطه با مهم ترین اقدامات این حوزه در مقابله با کرونا اظهار کرد: قرارگاه شهید سلیمانی با هدف اقدامات موثر در مقابله کرونا همزمان با سراسر کشور در استان خراسان شمالی با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و دستگاه های سلامت محور با دبیری بسیج جامعه پزشکی از سال 99 آغاز به کار کرد.

وی با اشاره به اینکه قرارگاه شهید سلیمانی در خراسان شمالی در قالب 103 تیم مراقبتی، 240 تیم نظارتی، 540 تیم حمایتی و 140 تیم آموزشی مشغول به فعالیت بوده اند، گفت: تیم های معمولا از دو تا سه نفر تشکیل و فعالیت های از قبیل آموزش بهداشت در فضای مجازی و حضوری، نظارت بر پروتکل های بهداشتی، رهگیری و انجام تست های کرونا و توزیع بسته های معیشتی را انجام می دهند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت جوالائمه (ع) خراسان شمالی با اشاره به اینکه از زمان آغاز شیوع کرونا تاکنون 245 هزار نفر در این حوزه آموزش دیده اند، ادامه داد: علاوه بر ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت هزار تیم مقابله با کرونا در قالب قرارگاه شهید سلیمانی در خراسان شمالی

فعالیت هزار تیم مقابله با کرونا در قالب قرارگاه شهید سلیمانی در خراسان شمالی