مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 09:272022-03-25سياسي

مراسم هفتمین روز ارتحال مرحوم آیت الله علوی گرگانی برگزار شد


مراسم هفتمین روز ارتحال آیت الله علوی گرگانی از مراجع فقید تقلید با حضور علما، طلاب حوزه علمیه قم و اقشار مختلف مردم قم در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد.

- ، حجت الاسلام علی نظری منفرد شامگاه پنجشنبه در مراسم هفتمین روز ارتحال آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی از مراجع فقید تقلید که با حضور علما، طلاب حوزه علمیه قم و اقشار مختلف مردم قم و همچنین حجت الاسلام خطیب وزیر اطلاعات به نمایندگی از دولت و در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد اظهار داشت: در روایات برای علم و عالم ارزش و جایگاه ویژه ای بیان شده و توصیه شده علومی تحصیل شود که نه تنها نیاز دنیا را برطرف کند بلکه برای آخرت انسان نیز مفید باشد.

استاد حوزه علمیه قم بیان داشت: این دنیا گذرا است و ماندگار نیست و به محض اینکه انسان وارد قبر می شود قیامت او آغاز می شود به همین دلیل گفته شده است تحصیل علوم دینی و اسلامی در اولویت است چرا که در آن دنیا نیز برای انسان مفید است و سعادت انسان را در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام نظری منفرد با اشاره به شخصیت ممتاز آیت الله علوی گرگانی اظهار داشت: این عالم وارسته در عرصه های علم و اخلاق به درجات بالایی رسیده بود و دفتر ایشان به روی همگان باز بود و متواضعانه با مردم برخورد می کرد و در دیدارهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم هفتمین روز ارتحال مرحوم آیت الله علوی گرگانی برگزار شد

مراسم هفتمین روز ارتحال مرحوم آیت الله علوی گرگانی برگزار شد