مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 فروردین 1401 ساعت 09:072022-03-25اقتصادي

رکوردی جدید در صنعت نفت ایران


چند روز پیش وزیر نفت از بالاترین رکورد درآمدی و صادراتی صنعت نفت در ایام تحریم خبر داد، موضوعی که به گفته کارشناسان این صنعت نوید بخش روزهای خوش برای طلای سیاه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس آخرین اعلام امروز ظرفیت تولید گاز طبیعی کشور نزدیک به یک میلیارد مترمکعب و ظرفیت تولید نفت خام ایران نزدیک به 3 میلیون و 800 تا 3 میلیون و 900 هزار بشکه است و همه آن از سوی متخصصان، کارکنان و شرکت های توانمند داخلی انجام می شود.

چشم انداز ظرفیت تولید روزانه 4 میلیون بشکه نفت در سال 1401 در این بین چشم انداز ظرفیت تولید روزانه 4 میلیون بشکه نفت خام در سال 1401 در دستور کار قرار گرفته و آنطور که محسن خجسته مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران اعلام کرده یکی از اولویت های جمع آوری گازهای مشعل میدان های غرب کارون، آزادگان شمالی و جنوبی، یادآوران و بخشی از میدان دارخوین تا پایان نیمه نخست امسال است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری تأکیدهای ویژه ای بر توسعه و استفاده حداکثری از میدان های مشترک دریایی و خشکی داشته که مورد تأیید رییس جمهوری و وزیر نفت است، افزود: چشم انداز تولید از منطقه غرب کارون حدود یک میلیون بشکه نفت خام در روز بوده که عمده آن از میدان های مشترک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکوردی جدید در صنعت نفت ایران

رکوردی جدید در صنعت نفت ایران