مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 17:372022-03-24ورزشي

شکست تیم ملی فوتبال در روز کاپیتانی حاج صفی و حضور ثابت نورافکن


تیم ملی فوتبال در مقدماتی جام جهانی قطر، در روزی که حاج صفی کاپیتان و نورافکن به طور ثابت در زمین بود، مقابل کره جنوبی شکست خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، در نهمین دیدار از مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر تیم فوتبال ایران امروز مهمان کره جنوبی بود و شکست خورد.

تیم ملی ایران در این دیدار احسان حاج صفی بازیکن اصفهانی خود را به عنوان کاپیتان از ابتدا در ترکیب داشت؛ امید نورافکن بازیکن سپاهان نیز در ترکیب ثابت تیم ملی حضور داشت؛ حاج صفی در این دیدار عملکرد خوبی داشت و در دقیقه 3 نیز یک موقعیت خوب گلزنی را از دست داد؛ بازیکن اصفهانی تیم ملی در دقیقه 64 تعویض شد و جای خود را به الهیار صیادمنش داد.

امید نورافکن نیز که از ابتدا در ترکیب تیم ملی فوتبال قرار گرفته بود به صورت کامل برای تیم ملی بازی کرد و نتوانست همراه با سایر بازیکنان مانع از شکست تیم ملی شود؛ دانیال اسماعیلی فر دیگر نماینده سپاهان در تیم ملی فرصت بازی پیدا نکرد.

شاگردان اسکوچیچ با نتیجه 2 بر صفر مقابل کره جنوبی شکست خورند و با 22 امتیاز به رده دوم جدول گروه الف سقوط کرد؛ کره جنوبی نیز با 23 امتیاز صدرنشین شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی قطر پیش از این دیدار قطعی شده بود و بازی با کره برای تعیین صدرنشین گروه حائز اهمیت بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست تیم ملی فوتبال در روز کاپیتانی حاج صفی و حضور ثابت نورافکن

شکست تیم ملی فوتبال در روز کاپیتانی حاج صفی و حضور ثابت نورافکن