مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 16:422022-03-24اجتماعي

ثبت بیش از 7 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی از ثبت بیش از 7 میلیون تردد از 25 اسفندماه تا 4 فروردین ماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

- با اشاره به این که آذربایجان شرقی 14 هزار کیلومتر راه ارتباطی اعم از روستایی، اصلی و آزادراه دارد، اظهار داشت: این راه ها شامل 10 هزار کیلومتر راه روستایی و 4 هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی، آزادراه و بزرگراه می شود و از مجموع 4 هزار کیلومتر، 3 هزار کیلومتر راه های شریانی اصلی و ترانزیتی است و سالانه بیش از 250 میلیون تردد در جاده ها، بزرگراه ها و آزادراه های استان ثبت می شود.

شناسایی 65 نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی استان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی از شناسایی 65 نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و افزود: در سال 1401 رفع نقاط حادثه خیز در محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی را در دستور کار داریم و با تشکیل تیم مجرب جهت شناسایی نقاط حادثه خیز، مجدداً 70 نقطه حادثه خیز را در جاده های استان احصاء کردیم و به ترتیب اولویت نسبت به رفع نقاط حادثه خیز اقدام می کنیم.

وی بابیان اکیپ هایی متشکل از راهداری، پلیس راه و هلال احمر در نقاط حادثه خیز آذربایجان شرقی در قالب طرح نوروزی مستقر شده اند، گفت: 320 بنر نوشته نیز در 70 نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی آذربایجان شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بیش از 7 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی

ثبت بیش از 7 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی