مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 16:022022-03-24اقتصادي

تاکید وزارت میراث فرهنگی بر افزایش مبادی فروش صنایع دستی


مقرر شد کاروانسرای شاه عباسی به عنوان نخستین بازارچه صنایع دستی استان به زودی مورد بهره برداری قرار گیرد.

- ایسنا/البرز معاون صنایع دستی کشور گفت: مقرر شد کاروانسرای شاه عباسی به عنوان نخستین بازارچه صنایع دستی استان به زودی مورد بهره برداری قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پویا محمودیان روز پنجشنبه چهارم فروردین ماه 1401 در سفر به استان البرز ضمن تجلیل از تلاش های شبانه روزی اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر این استان، از نحوه خدمات رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و گردشگران نوروزی، جاذبه های گردشگری و نمایشگاه ها و بازارچه های صنایع دستی البرز بازدید کرد.

وی اضافه کرد: استان البرز به عنوان استانی مهاجرپذیر دارای تعدد اقوام است بنابراین گوناگونی و تنوع صنایع دستی را در خود جای داده است.

محمودیان با اشاره به کارگاه گردی به عنوان یکی از توانمندی ها و پتانسیل های بالقوه صنایع دستی استان البرز، بیان کرد: کارگاه گردی به عنوان آغاز گردشگری هنری در این استان می تواند جاذبه های زیادی برای گردشگران و صنعتگران به ویژه جوانان هنرمند علاقمند به حوزه صنایع دستی ایجاد کند.

معاون صنایع دستی کشور اظهار کرد: استان البرز به عنوان استانی که کارگاه گردی در آن معنا پیدا می کند می تواند یکی از استان های مورد توجه معاونت صنایع دستی قرار گیرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید وزارت میراث فرهنگی بر افزایش مبادی فروش صنایع دستی

تاکید وزارت میراث فرهنگی بر افزایش مبادی فروش صنایع دستی