مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 15:572022-03-24سياسي

مراسم یادبود آیت الله ری شهری با حضور رییس جمهور برگزار شد+عکس


مراسم یادبود آیت الله ری شهری با حضور رییس جمهور و سایر مسؤولان عالی رتبه کشوری و لشکری در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، مراسم ترحیم و یادبود آیت الله محمد محمدی ری شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و عضو مجلس خبرگان رهبری عصر امروز با حضور مسؤولان لشگری و کشوری در مصلی امام علی(ع) آستان مقدس در شهرری برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری، آیت الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور، حجت الاسلام و المسلمین اژه ای رییس قوه قضاییه، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، مسؤولان عالی رتبه کشوری و لشکری، علمای اعظام و روحانیون، ائمه جمعه، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده های معظم شهداء و ایثارگران و اقشار مختلف مردم مؤمن و قدرشناس ری در این مراسم حضور داشتند.

مداحان اهل بیت علیهم السلام در این مراسم به مداحی پرداختند و مردم مومن و ولایی، مسؤولان و شاگردان این محدث والامقام به پاس سال ها مجاهدت علمی، فرهنگی و سیاسی ایشان در عرصه های مختلف، با سوگواری و عزاداری، در فراق یار دیرین امام(ره) و رهبری اشک ماتم ریختند.

گفتنی است؛ پیکر آیت الله ری شهری صبح امروز با حضور مردم و مسؤولان در حسینیه کوثر شهرک قائم و خیابان حرم شهرری تشییع و پس از اقامه نماز میت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم یادبود آیت الله ری شهری با حضور رییس جمهور برگزار شد+عکس

مراسم یادبود آیت الله ری شهری با حضور رییس جمهور برگزار شد+عکس