مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 10:472022-03-24سياسي

پیکر آیت الله ری شهری در قبله تهران تشییع شد


پیکر آیت الله محمدی ری شهری تولیت حرم حضرت عبدالعظیم(ع) با حضور مردم و مسؤولان در شهرری تشییع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، پیکر آیت الله محمد محمدی ری شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، صبح امروز پس از وداع در حسینیه کوثر شهرک قائم؛ با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا، مسؤولان، علما، روحانیون و شاگردان این مجتهد انقلابی در شهرری تشییع شد.

    مردم مومن و ولایی شهرری و تهران با حضور باشکوه خود در این مراسم، پیکر این محدث والامقام را در میان اشک و اندوه فراوان از میدان شهرری تا حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) بدرقه کردند.

تشییع کنندگان با دادن شعارهای الله اکبر و لا اله الا الله آیت الله ری شهری را تا منزلگاه ابدی اش همراهی کردند تا این مجاهد علمی در آستان مقدسی که 32 سال تولیتش را برعهده داشت، آرام گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، آیت الله ری شهری در واپسین ساعت های اولین روز بهار سال 1401 هجری خورشیدی دیده از جهان گشود و پس از عمری مجاهدت علمی، فرهنگی، مذهبی و سیاسی به دیار حق شتافت.

وزیر اطلاعات، دادستان کلّ کشور، نماینده ولیّ فقیه و سرپرست حجاج، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده مردم استان تهران در مجلس خبرگان رهبری از مسؤولیت هایی بوده که این عالم ربانی در طول عمر با برکتش برعهده داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر آیت الله ری شهری در قبله تهران تشییع شد

پیکر آیت الله ری شهری در قبله تهران تشییع شد