مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 10:272022-03-24سياسي

مراسم تشییع پیکر آیت الله رودباری در رشت برگزار شد


مراسم تشییع پیکر آیت الله «سید مجتبی رودباری» از علمای برجسته گیلانی با حضور جمع کثیری از مردم مومن و خداجوی این استان در رشت برگزار شد.

- رشت- مراسم تشییع پیکر آیت الله سید مجتبی رودباری از علمای برجسته گیلانی با حضور جمع کثیری از مردم مومن و خداجوی این استان در رشت برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صبح پنج شنبه با حضور جمع زیادی از مردم و مسئولان در میدان شهدای ذهاب رشت مراسم تشییع پیکر مطهر آیت الله سید مجتبی رودباری برگزار شد.

آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت، اسدالله عباسی استاندار گیلان، مسئولان نظامی و انتظامی و مدیران دستگاه های اجرایی استان گیلان نیز در این مراسم حضور داشتند.

اقشار مختلف مردم مؤمن و خداجوی امروز با حضور در میدان شهدای ذهاب رشت بدرقه ای شایسته از عالم برجسته و فقید، ساده زیست و مردمی خود آیت الله رودباری انجام دادند.

پیکر مطهر آیت الله سید مجتبی رودباری از میدان شهدای ذهاب رشت تا مسجد صفی بر روی دستان مردم گیلان تشییع و در جوار مزار پدرش آرام گرفت.

آیت الله سید مجتبی رودباری عالم برجسته گیلانی و از شاگردان امام خمینی (ره) ظهر (سه شنبه) به دلیل ایست قلبی در سن 89 سالگی درگذشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تشییع پیکر آیت الله رودباری در رشت برگزار شد

مراسم تشییع پیکر آیت الله رودباری در رشت برگزار شد