مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 فروردین 1401 ساعت 01:072022-03-23فرهنگي

اسکان بیش از 33 هزار نفر گردشگر در اماکن اقامتی کردستان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، از اسکان 33 هزار و 769 نفر گردشگر و مسافر نوروزی در مراکز اقامتی استان خبر داد.

- یعقوب گویلیان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این تعداد گردشگر از ابتدای تعطیلات نوروزی تا دوم فروردین ماه سال جاری در مراکز اقامتی رسمی و دارای مجوز استان اسکان داده شده اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، افزود: از این تعداد 6 هزار و 592 نفر در هتل ها، یک هزار و 503 نفر در مهمان پذیرها، 285 نفر در هتل آپارتمان ها، یک هزار و 162 نفر در اقامتگاه های بوم گردی، 12 هزار و 359 نفر در خانه مسافرها و یک هزار و 567 نفر در اقامتگاه های موقت اقامت کردند.

او عنوان کرد: همچنین طی این مدت 4هزار و 930 نفر در تاسیسات اقامتی وابسته به وزارت آموزش و پرورش و 4 هزار و 957 نفر در سایر مراکز اقامتی اسکان داده شده اند.

گویلیان یادآور شد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا دوم فروردین ماه جاری اکیپ های نظارتی این اداره کل، 146 مورد بازدید از مراکز اقامتی انجام داده اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل ستاد خدمات سفر برپایی چادر در پارک ها و اماکن عمومی سطح شهر ممنوع بوده و شهرداری ها از این کار ممانعت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان بیش از 33 هزار نفر گردشگر در اماکن اقامتی کردستان

اسکان بیش از 33 هزار نفر گردشگر در اماکن اقامتی کردستان