مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 17:022022-03-23فرهنگي

هشدار درباره تاجیکی شدن مولوی!


محمدجعفر یاحقی با دادن هشدار درباره این که خیلی زود مولوی هم بشود تاجیک و و زبانش هم تاجیکی! و همین موی رگ ارتباطی هم که از طریق زبان فارسی ما را با او در ارتباط نگه داشته گسیخته شود می گوید: - محمدجعفر یاحقی با دادن هشدار درباره این که خیلی زود مولوی هم بشود تاجیک و و زبانش هم تاجیکی! و همین موی رگ ارتباطی هم که از طریق زبان فارسی ما را با او در ارتباط نگه داشته گسیخته شود می گوید: تا چشم بر هم بزنیم ببینیم ناحیه جلال الدین هم شده است قونیه ای دیگر و کلی مراسم عرس و دست افشانی و سماع و برو و بیا و توریست و کاروان های جهانگرد که از همین ایران راهی تاجیکستان بشوند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این شاهنامه پژوه و استاد دانشگاه فردوسی مشهد در تازه ترین نوشتاری که در صفحه شخصی خود منتشر کرده نوشته است: نوروز و چنین باران باریده مبارک باد! امسال مثل سال های دیگر نوروز با شکوه گرامی داشته شد.

تندیس شکوهمند و رقصان مولانا جلال الدین در وادی وخش که تاجیکان زادگاه او می پندارند، افراشته شد و این منطقه در اوج طنطنه های نوروزی با حضور رییس جمهور تاجیکستان و کرورکرور جمعیت سرخوش تاجیک به نام او ناحیه جلال الدین نامیده شد تا در کنار ناحیه رودکی و ناحیه عینی و بایسون و واسع و چندین ناحیه دیگر که به نام بزرگان فرهنگ و ادب نام گذاری شده، بگویند مولوی از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره تاجیکی شدن مولوی!

هشدار درباره تاجیکی شدن مولوی!