مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 16:222022-03-23حوادث

نجات اعضای یک خانواده مشهدی با هوشیاری آتش نشانان شیرازی


رییس سازمان آتش نشانی شهرداری شیراز گفت: خانواده 4 نفره مشهدی از میهمانان نوروزی بر اثر بی احتیاطی و روشن کردن پیک نیک در چادر مسافرتی خود، دچار مسمومیت شده بودند که با عملکرد به موقع آتش نشانان از مرگ حتمی نجات یافتند.

- ایسنا/فارس رییس سازمان آتش نشانی شهرداری شیراز گفت: خانواده 4 نفره مشهدی از میهمانان نوروزی بر اثر بی احتیاطی و روشن کردن پیک نیک در چادر مسافرتی خود، دچار مسمومیت شده بودند که با عملکرد به موقع آتش نشانان از مرگ حتمی نجات یافتند.

محمدهادی قانع چهارشنبه سوم فروردین در گفت وگو با خبرنگاران عنوان کرد: خانواده 4 نفره مشهدی از میهمانان نوروزی، که در بوستان لاله اسکان داشتند بر اثر بی احتیاطی و روشن کردن پیک نیک در چادر مسافرتی خود، دچار مسمومیت شده بودند که با هوشیاری و عملکرد به موقع آتش نشانان مستقر در محل، از مرگ حتمی نجات یافتند.

او در بیان جزییات این حادثه، افزود: باتوجه به گشت زنی و استقرار شبانه روزی تیم های آتش نشان در کمپ ها و محل اسکان مسافرین نوروزی، در ساعت 3:40 دقیقه بامداد امروز سوم فروردین ماه 1401 وقتی آتش نشانان مستقر در بوستان لاله از ایستگاه شماره سه آتش نشانی شیراز با هوشیاری متوجه صدای پیک نیک از درون یک چادر مسافرتی می شوند به سرعت وارد عمل شده و خانواده چهار نفره شامل دو پسر جوان 20 و 22 سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات اعضای یک خانواده مشهدی با هوشیاری آتش نشانان شیرازی

نجات اعضای یک خانواده مشهدی با هوشیاری آتش نشانان شیرازی