مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 16:172022-03-23سياسي

جاذبه های کردستان در کشور و دنیا بی نظیر است


معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، گفت: «استان کردستان و شهرستان مریوان دارای جاذبه های گردشگری فراوان و بی نظیری در سطح کشور و دنیا است.

- ایسنا/کردستان معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، گفت: استان کردستان و شهرستان مریوان دارای جاذبه های گردشگری فراوان و بی نظیری در سطح کشور و دنیا است.

جواد واحدی روز چهارشنبه 3 فروردین ماه 1401 در این خصوص اظهار داشت: پس از سفری که به کردستان داشتم زیبایی هایی در این استان دیدم که در کشور و دنیا بی نظیر بود و این جاذبه های زیبا از شهر سنندج شروع و در سراسر استان پراکنده است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، عنوان کرد: توفیقی پیدا شد تا با همراهی یعقوب گویلیان مدیرکل میراث فرهنگی کردستان به شهرستان بسیار زیبای مریوان سفر کنم و از نزدیک دریاچه زریبارآب شیرین این شهر را که یکی از جاذبه های طبیعی و کم نظیر کشور و دنیا است، ببینم.

او به مردم مهمان نواز روستای دره تفی در کنار دریاچه زریبار اشاره کرد و افزود: نکته بسیار حائز اهمیت زیبا در این روستا، دوستی مردم این منطقه و هم زیستی آن ها با لک لک هایی بود که اواخر اسفندماه هر سال از سیبری به روستاهای اطراف دریاچه زریبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاذبه های کردستان در کشور و دنیا بی نظیر است

جاذبه های کردستان در کشور و دنیا بی نظیر است