مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 15:372022-03-23سياسي

امنیت امروز کشور نتیجه هوشیاری و آمادگی نیروهای مسلح است


امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح با تمام توان از کشور دفاع می کند، گفت: امنیت امروز کشور نتیجه هوشیاری و آمادگی نیروهای مسلح است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله مصطفی علما ظهر چهارشنبه در دیدار با امیر آریانفر معاون عملیات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی سبب اقتدار و امنیت کشور شده و این موضوع جای تقدیر دارد.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: امروز ارتش قهرمان در کنار سایر نیروهای نظامی و انتظامی با اقتدار و هوشیاری از مرزهای کشور دفاع می کنند که باید از همه این عزیزان تقدیر کرد.

ارتش با تمام توان از مرزهای کشور دفاع می کند در این دیدار امیر فرهاد آریانفر معاون عملیات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با ارائه گزارشی از برنامه های نیروی زمینی ارتش، بیان کرد: امروز نیروی زمینی ارتش در اوج اقتدار و توانمندی قرار دارد و این نیرو با همه توان از کیان کشور دفاع می کند.

معاون عملیات نیروی زمینی ارتش که در ایام نوروز و لحظه تحویل سال در کنار پرسنل ارتش در مرز حضور داشته است از اعلام جانفشانی قهرمانان ارتش برای حراست از کشور خبر داد و گفت: اقتدار امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران همه جانبه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت امروز کشور نتیجه هوشیاری و آمادگی نیروهای مسلح است

امنیت امروز کشور نتیجه هوشیاری و آمادگی نیروهای مسلح است